Sunday, November 28, 2010

Doa Untuk Aku

Finally...finally ak dapat gax beli novel yg ak nak..actually lme dh aku nak nvl nihh...tp slalu mse tak mengizinkan ak untuk beli nvl nih..puas ak cari kt merata kedai buku tp hampeh semua..btw,nvl nih hanya de jual dkt kuantan parade jer..ak lak jrg gi mall tuh so smlm kakak ak ajk kuar.,.ak pe lagi trus ajak gi kuantan parade..excited nak bce nvl nihh..btw,nvl potret wajah kekasih unn ak belum abs lagi..cter uhh un best gax...ak nak beli sgt nvl doa untuk ak nihh cause cter nih cm der kaitan ngn idup ak jer...that why excited sgt nk bce...bku nih keluaran thn 2008...maybe sbb uhh ssh ckit nak cri..

ni pic nvl uhh>

so skarang haniff nak story ckit psl nvl nihhh<walaupun this nvl berbalut n tuan kedai uhh tak bg bkk..tp bler bce sinopsis dier trus terpiukat..>

"Menarik juga cadangan kau.Mungkin dapat membantu aku menghadapi peperiksaan akhir..Masalahnya,di mana kita nak mencari 40 doa itu?"soal Adly

"Aku ada.Aku doakan kau kau sebanyak 40 kali.Nanti dapatlah kau menghadapi peperiksaan akhir dengan cemerlang,"jawab Kassim kembali..Dia terseyum.

"kau doakan aku sebanyak 40 kali?Hmm..begitu saja?

"Aku keliru..Adakah maksud 40 kali itu adalah 40 kali doa daripada oreang yang sama,ataupun 40 kali didoakan oleh orang yang berlainan?"
Adly kembali menyoal..Fikirannya kembali kusut...

'"Err..ak puntak pasti..Rasanya dua-dua sekali,40 kali doa daripada 40 orang berlainan..Nanti kita tanyalah sesiapa.Tentu ada orang yang lebih arif pasal ni,"cadang Kassim lagi.

Adly membesar bersama keyakinan hidupnya dirahmati dengan adanya doa daripada ibunya..Kematian ibunya membuatkan Adly kehilangan 'senjata'..Apa yang dapat menggantikan doa ibunya??
Lalu bermula pencarian Adly 40 doa itu...

Tula sinopsis cter uhh yang telah menarik minat ak utk beli cter nihh..selain alaf 21,pts one unn ak mnt bli nvl dorang..klau nk yang cintan cintun cari terbitan alaf 21 n klau nak yg santai-santai n remaja nya ak refer pts one..bler bce just cool jer rse..hehe..

No comments:

Post a Comment