Sunday, January 2, 2011

Aal Izz Well

siapa nak cemerlang perlu berusaha..kunci pada kejayaan adalah ilmu...kalau nak dapatkan ilmu sekolah laa tempatnya...esok bermula laa diari ak sebagai pelajar sekolah..tahun ni tahun penting..aku ambik SPM taun ni...arap AAL IZZ WELL laa..semua orang seronok n excited nak msk sekolah esok..tapi ak cm tak der mood..terus terang aku rndu sekolah lama aku..kawan2 aku dlu...dorang buat aku semangat..tapi sekarang aku rasa macam kurang best jer nak pegi sekolah...aku sentiasa set dlm minda aku yang aku nak belajar dan sekolah memang tempat belajar..jangan paksa diri belajar biar kita jadi minat belajar...aku harap 9 subjek plus tassawur islam yang ak blaja sendiri uhh dpt result yang ok..10 a`s impian aku..aku tak pernah dpt straight a`s..der je yg menghalang..kali ni jagan laa peristiwa buruh berlaku masa aku nak exam lagi..plzzz...focus ak skarang spm..chaiyok!!

No comments:

Post a Comment