Wednesday, January 5, 2011

tak nak..!!

hari ni bengang gler..pertama sebab ak kne jd ketua kelas lagi..tak sanggup laaa..ak igt taun ni ak nak free..tak nak ada jawatan..yg aku plg benci hantar buku dedikasi..ari2 kne hantar..bkn tu jer kje lain un aku kne bt..malas nyew....klau hargai pe yg aku bt tak pe gax..hahaha...<ikhlas2>....aku bukan apa dorang bt ak cm robot lak..ske jer srh ak ewat semua bende...alasan nya sbb ak monitor kls...byk cntk...ish2...bukan tu jer aku tak puas hati...markah koko aku dri  f1-3 aku tak dapat..dah laa ex sklh ak dlu tak bg...skarang cg duk tekan aku nak markah uhh..,aku nak tnya spe...ex guru kls aku un tak tak der kt ctu...markah uhh penting utk aku msk u...pening btui..sng ak terima jer laa markah 40 per yg cg nak bg ak uh..tp pkir penat lelah ak pegi kem sna kem sni...tak berbaloi...sijil ak semua tuhh tak der makna dh..skarang kne kumpul mata byk2 utk backup markah dlu yg tak tau brp uhh...dugaan2..

No comments:

Post a Comment