Sunday, July 31, 2011

First day puasa...

Hari pertama puasa...mengingatkan pada tahun 2009...hari pertama puasa time tuh balik kampung kt kuantan...Mak operation time tuh...First dapat berita mak telah di sahkan mengidap kancer usus tahap 4...perasaan hilang rasanya..putus harapan..aku tak fikir perkara lain kecuali nak habiskan masa dengan mak..nasib aku dah habis trial PMR masa tuh..Lepas trial memang aku tak pergi sekolah..nak study pon mood dah tak der..btw,aku kuatkan semangat jugak walaupun terpaksa balik kelantan untuk teruskan sekolah..hampir tiap jam nak call mak...tak sabar je rasa nak habiskan PMR...Habis jer PMR banyak habiskan masa sdengan mak..walaupun mak kecewa haniff tak dapat straight A`s masa PMR...Haniff menyesal sangat..cikgu pun kecewa sebab haniff tak dapat result cam apa yang dorang nak...Dua tahun berlalu sekarang dah first day puasa tahun 2011..Tahun nih aku akan menghadapi SPM pulak...Harap2 tak der ujian yang akan haniff hadapi pada tahun ini...first day puasa sentiasa dalam kenangan haniff...AL-FATIHAH buat arwah mak..amin..

No comments:

Post a Comment