Friday, July 22, 2011

SPM FEVER...

SPM@SIJIL PELAJARAN MALAYSIA@SIJIL PALING MUDAH@SIJIL PENYIKSA MANUSIA....Mana yang kita pilih....???Arghhh SIJIL PALING MUDAH(SPM) just around the corner...Hati mula berdebar-debar...Trial pun just tinggal sebulan je lagi....10 subjek dalam masa sebulan....Mustahil or tak ek???Fikir positif..usaha tangga kejayaan...chaiyok!!


Aku tahu kelemahan aku ialah dalam subjek Matematik Tambahan tapi aku tak cuba pun untuk perbaiki kelemahan tu...Aku pun tak tau kenapa!!!Kalau Fizik walaupun ngantuk kalau belajar dalam kelas aku still suka baca buku Fizik tapi Matematik Tambahan jarang sangat buat latihan...Padahal kunci cemerlang Matematik Tambahan dah tahu..Pass year exam ques tu bersih dan suci jer tak tersentuk dalam rak buku...Nothing possible...Aku akan mula kan positif attitude kepada Matematik Tambahan...10A+  are my goal....


10 subjek....10A++


harap result SPM nanti macam nihhh..Insyaallah...amin..

No comments:

Post a Comment